Movienight!

HAr haft en liten film kväll!
Kollade på "girl, interrupted" för en stund sen, Winona Ryder, Aneglina Jolie och Brittany Murphy är väl dom kända i filmen!
Faktiskt helt okej film!



Innan jag kollade på den filmen, blev det en annan film med Brittany Murphy, sammanträffande att jag kollar på filmer hon varit med i ?
Nej verkligen inte!
Innan hade jag bara sett "smekmånaden" som hon då spelade mot Ashton Kutcher, och jag bara älskade hennes skådespel och hon är ju så sjukt söt!
Så varför inte kolla vidare på hennes skådespelarkarriär!
Helt sjukt att hon är död.... helt seriöst.. hon kan inte vara död!


Detta var den första filmen jag kollade på, "love and other disasters"
Den var riktigt bra enligt mig!
OCH HON ÄR JU SÅ OTROLIGT SNYGG!!
Älskar hennes utseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0