mmm-mm underbar dag !

Endast för att man ska festa ikväll?
Njae, faktiskt inte!
Träffa massa människor som jag inte har träffat på flera månader!
Så det är något jag ser fram emot riktigt mycket!

Sen att festa och så är ju alltid roligt, bara det inte går överstyr..
Just därför ska jag ta det lugnt med drickandet ikväll.
Bror min köpte cigg till mig igår, sååå härligt!
Så kommer säkert gå runt och njuta hela kvällen med en cigg i handen.. mmmm-mm...

var precis nere på S34 och jag hittade en skjort/tröja typ.. något sånt.
Som jag ville ha!
kostade 300 kronor och pappa köpte den till mig!!!
Han börjar ju nästan bli för snäll !
vet inte hur många gånger jag måste säga tack nu alltså, typ en miljon gånger eller något.. :o

haha men nu ska jag snart in i duschen och fixa mig lite smått, sen sticker jag väl hemifrån vid halv fem kanske.



Gott nytt år ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0