Min lilla runda

Min låååånga runda fick en liten paus på 25 minuter... på solariet!
Haha, faktiskt visste jag redan innan jag gick att jag skulle ta ett litet stop där, hallå? var annars liksom?
Men men, tog ju då en 25-minutare som vanligt, så sjukt skönt det var!
Ska försöka, verkligen försöka nu att låta bli att sola så länge jag bara kan!
Sen efter att jag solat, gick jag lite nere i byn och kollade lite, träffade lite folk och sådär!
Fick ännu mer julkänsla av allt folk alltså :)
Sen älskar jag att ge mig själv saker hela tiden, så sprang in på apoteket och köpte mig en body scrub och en ny nattcreme till ansiktet!
Så jag tänkte springa i duschen och sen fixa mig, eller ja fixa och fixa.. tänker mer på raka benen, armarna o.s.v och sen scruben och lotion och ja allt vad man nu kan tänka sig!
Sen lite film och chill till det!
Ska faktiskt leta upp en bra julfilm! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0