Lyckad jul trots allt!

Ohja!
Fick upp stämningen så fort man fick ett sms av älsklingen!
Och allt blev bara så bra så fort vi började spelz julklappsspelet!
Jag vann 3 paket till sist.. efter att ha spelat i 1 timme.. XD
Och det jag vann då var: chokladask, marmelad(?), nötter+nötknäppare och typ några skorpor? som tydligen skulle vara jätte goda!
haha, så roligt det var alltså XD

Men men, resten av mina julklappar:
Av älskling fick jag: ännu en piercing (looooove it) och ett riktigt fint armband, har haft det på mig ända sen jag öppnade paketet! :D
Av mamma och pappa fick jag: tröja och piercingen då, 3 ansiktsmasker, läppglans, nagellacksgrejer, ny plånbok(som jag verkligen älskar!!!) och en bok. tror det var allt.. :o eller nej... eller jag vet inte riktigt, allt ligger utspritt XD
Av mormor fick jag: presentkort på lagerhaus, nu ska det köpas massa smått skit! (som jag älskar, ja)XD
Av farmor fick jag: pengar (vilket är sååå perfekt, ny mobil, here I come!)


hehe, fett nöjd med denna julafton ändå!
Allt blev så bra till sut ändå!
Men saknar min älskling som fan!

Nu ska det fikas... igen! :o
Här ska vi bli feta!



Men hoppas att alla fick en bra julafton! :D

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund

Höhöhöhö Själv blir det en ny tv på Lördag (A) Saknar dig ossa masssoooorrr :*<33

2009-12-25 @ 00:08:06
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0