Fääääääst! :D

Fest ikväll!
och det är jävligt längesen jag drack, så ikväll blir det! :D
Gött gött, men jag kommer nog må riktigt dåligt XD

Jag och Sanne har våra små planer (a) hehehhe
kommer bli fett kul!

Om cirka 40 minuter sticker jag ner till bussen och sen sticker jag till Lund, möter upp Sanne inne i stan och sen sticker vi vidare mot Lomma! :D (lomma... av alla ställen, ahahahahahahh)
Men men, hoppas att festen blir lyckad iallafall!
Men med alkohol i kroppen, kan det väl inte bli annat än lyckat? och så underbart kul! :D:D
Nu tänker jag posetivt, så våga inte komma och säga att jag kan dö och så vidare av alkoholen! XD
Heheheh
men nu ska jag packa ner min sprit och sen fixa mig lite till!


Puuuoooosss !






Älskar dig Oskar♥ forever and ever♥

 

(Äckel håååår!  Så fucking ful färg! blääää!!!)


I'm a crazy fuckin bitch!
Right?



Yeah, ego kick you know ;)
Men, jag vet att ni gillart!
Och jag vet att jag är söt! :D


Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund!!

Älskar dig meeee <33333 alltid vi :*:*:*<333

O du e snyggare än snyggast :*<33

2009-12-05 @ 15:45:27
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0