!

Försöker att inte tänka på allt...

 

 

 

 










Jag saknar er alla!



Ni vet inte hur fucking sjukt det känns att flera stycken bara hör av sig efter flera månader...
två stycken har jag snackat med i veckan... Jimmy och Max...
Max imorse faktiskt..
Riktigt sjukt.. att vi inte träffats eller snackat sen malmö festivalen..
Att han sa att han fortfarande tänker på mig...
Allt börjar kännas riktigt sjukt.....
Både han och Jimmy sa det...
Men att jag gjorde det svårt för dom att komma närmare mig... och det vet jag...
Jag släpper inte in folk för nära ... för jag vet att jag kommer bli sårad ...
Hemska tanken...
Och nu har jag gråtit sönder mig själv...
och jag kan bara inte sluta gråta heller.... </3


Kommentarer
Postat av: my

saknar allt jag med :S vi hade sjukt kul :O

2009-12-09 @ 18:47:46
Postat av: Camilla

aafan, saknar allt sjukt mycket! :o

2009-12-16 @ 18:08:28
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0