.....................


Tråkar ihjäl ikväll..
har faktiskt tråkat hela dagen..
Har nog borstat tänderna en miljon gånger för att få bort spysmaken..
Spydde även ner min mobil så knapparna särar sig as mycket!
Trodde jag skulle kunna ta hand om denna mobilen liiite längre än alla dom andra..
Men men, sparat rätt mycket pengar nu ... så har väl snart råd med en snygg I-phone eller bara en touch mobil !

Sen är det något fel på blogg.se...
Jag kan fan inte ladda upp bilder....
Pallar fan inte....




Min underhållning blir musik!
Lyssnat på ledsna låtar hela dagen.... tyvärr...
Men dessa två är kanske inte så ledsna.. men dom påminner om så mycket .. som är dåligt..
Men men, vad ska man göra?
tårar faller bara ändå...



Rihanna - Russian roulette

Rihanna – Te Amo

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund!!

Älskar dig och finns alltid för dig <33

2009-12-05 @ 21:02:08
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0