22/12 -09

Då har man varit en sväng på nova och en liten sväng inne i stan också!
Tog bussen till sjukhuset, hann precis med 4:an.
Satt och chilla, sen hoppade Oskar på och sen av på Mobilia och sen gick vi till Nova, var nog där bara i typ 30 minuter, haha.
Men men, jag hittade till pappa (tack för att du hjälpte mig älskling) så jag blev klar med julklapparna nu!
Skönt !

Sen stack vi till media markt, och sen fick vi stå och vänta på bussen i säkert 15-20 minuter...
och den busschaufören var helt cp ju. han stannade inte om någon skulle på, utan han bara fortsatte att köra, haha!
Men men så kan det ju gå!

Sen stack vi in till stan, stack och åt sushi (!) för första gången (!) för min del då.
Faktiskt helt okej!
Bara en aaaaning stora bitar, men gott var det så vafan!
Något jag kan tänka mig att äta igen faktiskt!

Sen bussen hem, tog ju bara sådär 1 timme... men jag sov ju ändå hela vägen så märkte inte precis hur lång tid det tog.
Sen hade jag ju tänkt att sola.. men jag orkade verkligen inte gå i snöovädret.. så jag typ sprang hem istället!
Solar väl imorgon istället!
Låter min hy slappna av lite!

Ikväll ska jag chilla sönder! Film, mys, ansiktmask med mera!
Bara massa mys hela kvällen!!



mmmmm-mmm

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund!!

lugnt jag hälper till med vad som hällst :* sushi e väll alltid gott ;) <3

2009-12-22 @ 18:40:24
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha :*:*<33

2009-12-22 @ 18:51:23
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0